.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز به کار صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در مازندران

شمال نيوز-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در مازندران به همت اتاق تعاون استان آغاز به کار کرد.

 علی بابایی‌کارنامی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در سالن اجتماعات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار داشت: استفاده از منابع مالی بانکی در کشور متاسفانه بدعت شده است.

وی ادامه داد: مباحث تامین مالی به یک چالش تبدیل شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: عموما در مقابل تسهیلاتی که برای طرح قرار است گرفته شود، بحث ضمانت از مباحث چالش برانگیز بخش تعاون است که به همین دلیل دولت تاسیس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون کشور را ایجاد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با مثبت ارزیابی کردن آغاز فعالیت این صندوق در استان، افزود: امیدواریم فعالیت این صندوق سبب درخشش بخش تعاون شود.

این مسئول تصریح کرد: تعاون با جدیت دنبال مطالبات و خواسته‌های بحق تا رسیدن به جایگاه اصلی که همان سهم 25 درصد در اقتصاد تعاونی کشور است، دست یابد.

بابایی یادآور شد: امیدواریم توزیع عادلانه ثروت که آرزوی دیرینه بخش تعاونی است صورت گیرد.

به گزارش فارس، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون به سرپرستی اتاق تعاون مازندران با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و مسئولان استانی و شهرستانی فعالیت خود را آغاز کرد./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.